مصاحبه آرشیو خبر ها
باید برنده می شدیم/ رئال نیاز به تاکتیکی خاص دارد !

باید برنده می شدیم/ رئال نیاز به تاکتیکی خاص دارد !

مکسی آلگری موفق شد یوونتوس را در این فصل به امتیاز 76 برساند تا پس از گذشت 33 هفته یووه برای کسب چهارمین اسکودتو پیاپی و سی و سومین قهرمانی در سری آ تنها به یک امتیاز دیگر نیاز داشته باشد . سرمربی یووه پس از پیروزی ارزشمند برابر فیورنتینا با نتیجه 2-3 از بازی شاگردانش و دیدار حساس در لیگ قهرمانان گفت :

" خوشحال هستم که توانستیم بازی سختی را برنده شویم و در روزی که تلاش زیادی برای کسب پیروزی کردیم به 3 امتیاز رسیدیم. ما در هر دو نیمه بسیار پر تلاش و سخت کوش بودیم و توانستیم در نهایت با شایستگی برنده باشیم "

" فیورنتینا در نیمه اول تنها فرصت پنالتی را داشت و در آن دقایق ما در حالی که بازی را به خوبی اداره می کردیم دروازه خود را باز شده دیدیم، اگرچه خیلی خوب به بازی برگشتیم و موفق شدیم در همان نیمه اول 2 گل بزنیم "

اشتباهات بازیکنان در خط دفاع زیاد شده ؟

" شاید باید تمرکز بیشتری کنیم، ما امروز 2 بار فرصت زدن ِ پنالتی را به حریف دادیم که این اصلا خوب نیست، البته باید صحنه ها را مرور کنیم اما نمی توان در محوطه جریمه بدون تمرکز کار کرد "

یوونتوس خیلی زود به بازی برگشت ..

" بله، چون می خواستیم برنده باشیم. هفته گذشته ما پیش بودیم و 2 گل دریافت کردیم اما این بار بسیار زود توانستیم 2 گل بثمر برسانیم . ما نمی خواستیم در زمین خودمان هیچ امتیازی را از دست بدهیم و راهی بجز تلاش برای شکست دادن فیورنتینا نداشتیم "

" ما روز شنبه آماده دیدار با سمپدوریا و بعد از آن بازی با رئال خواهیم شد. این روزهایی فوق العاده برای بازیکنان من خواهد بود و ما برای موفق شدن تلاش می کنیم. حالا تنها به بازی در جنوا فکر می کنیم "

" این پیروزی تا حد زیادی می تواند ما را برای رسیدن به اهدافی که داریم کمک کند زیرا حالا با آرامش بیشتری نسبت به حریفان در لیگ بازی می کنیم و همچنین در اروپا اعتماد به نفس زیادی داریم. تمام تلاش ما تمام کردن فصل در شرایطی مناسب و مطلوب است "

یوونتوس در ایتالیا قهرمان شده است ..

" هنوز نه، اما آن را در مُشت داریم و در طول فصل تلاش زیادی برای رسیدن به این عنوان داشته ایم و حالا نمی خواهیم به راحتی از دستش بدهیم. اما اگر در مورد قهرمانی سوال کنید می گویم که ما هنوز چیزی را بطور قطعی بدست نیاوردیم "

" همانگونه که در اروپا در نیمه نهایی هستیم و در کوپا در فینال ! در سری آ هم در آستانه قهرمان شدن قرار داریم و این یک فرصت مناسب برای اثبات شایستگی هایمان است که باید از آن استفاده کنیم "

ترکیب چرخشی در یوونتوس و استفاده از جوانان ..

" بله، فشردگی بالای بازی ها و حساسیت باعث می شود که از همه توان برای مسابقات استفاده کنیم. همه بازیکنان بسیار پر تلاش ظاهر می شوند و در تمام دیدارها بازیکنان با انگیزه بالا کار می کنند "

" پادوین ، کومن ، استورارو ، په په و ... تفاوت ایجاد کره اند ، زیرا آن ها بازی های کمی در این فصل انجام داده اند اما در زمانی که به میدان می روند تعیین کننده هستند "

جدال حساس برابر رئال مادرید ؟

" هنوز فرصت داریم که به آن فکر کنیم، اما مطمئناً بازی دشواری خواهد بود. رئال تیمی است که در محوطه جریمه و پشت ِ آن بسیار خطرناک است و ما اجازه اشتباه کردن در برابر آن ها را نداریم "

" مقابل تیم فوق العاده ای به میدان می رویم و نیازی به تمجید از آن ها نیست، اما باید بدانیم که نمی توانیم از روش های سنتی برابر آن ها استفاده کنیم ! اگرچه ما هم مدعی صعود و رفتن به فینال هستیم "

سیستم شما تغییری می کند ؟

" باید منتظر ماند، صحبت از 6 دفاع و یا کم تر نیست. زیرا باید مقابل رئال تاکتیک خاص و کاملی داشت و از همه قدرت ِ تیم برای کسب نتیجه دلخواه استفاده کرد "

وضعیت پوگبا ؟

" فردا یک آزمایش دیگر خواهد بود ، او بخوبی تمرین می کند . از هفته دیگر به تمرینات گروهی بر می گردد و احتمالا با وجود اینکه 2 ماه است که بازی نکرده برای بازی برگشت (با رئال) در دسترس خواهد بود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: